10 مورد از بهترین قابها برای گوشی شیائومی پوکو ایکس 3

10 مورد از بهترین قابها برای گوشی شیائومی پوکو ایکس 3

شیائومی پوکو ایکس 3 در سپتامبر 2020 عرضه شد که ویژگی های پرچمدار را در یک گوشی مقرون به صرفه ارائه می دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش LCD عظیم 6.67 اینچی، 6 و 8 گیگابایت رم، باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی و پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 732G است. این گوشی دارای دوربین چهارگانه پشتی با لنزهای 64 مگاپیکسلی عریض، 13 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمقی و یک دوربین جلویی 20 مگاپیکسلی است. با پردازنده Snapdragon سری G، عمر باتری طولانی و صفحه نمایش 120Hx، ممکن است تصور شود که قیمت آن در سطح بالاتری است اما فقط حدود 6 میلیون تومان است. در اینجا 10 تا از بهترین قاب و کاور برای شیائومی پوکو X3 پرو آورده شده است تا بتوانید گوشی درخشان را ایمن و سالم نگه دارید.



10-دهمین گزینه این لیست، قاب ژله ای Xiaomi Poco X3 است. ساخته شده از با کیفیت ترین مواد TPU، طراحی فوق العاده نازکی دارد و گوشی شما را سبک وزن نگه میدارد تا بتوانید به راحتی در دست نگه دارید. طراحی فوق العاده شفاف به شما این امکان را می دهد که رنگ و سبک اصلی گوشی خود را در حالی که محافظت شده و بدون خط و خش است به نمایش بگذارید. با توجه به محافظ صفحه نمایش و دوربین، بافل های برجسته و چهار گوشه مجهز به بالشتک ضد ضربه، حداکثر ایمنی را در برابر اتفاقات غیرمنتظره ارائه می دهند.



9-در جایگاه نهم، قاب باریک ماربل imd برای Xiaomi Poco X3 قرار دارد. این کاور از سیلیکون TPU با کیفیت بالا ساخته شده است که باریک و انعطاف پذیر است و امکان گرفتن راحت گوشی در دست را فراهم می کند. دسترسی آسان به تمام دکمه ها، بلندگوها، دکمه صدا و درگاه شارژ را فراهم می کند. اگر به دنبال گارد نازکی هستید که خوش دست و ضربه پذیر باشد این کاور ایده آل است.


8-در مرحله بعدی قاب پشت گلس فانتزی شیائومی پوکو X3 قرار دارد. ساخته شده با شیشه حرارت دیه که حداکثر محافظت از گوشی شما در برابر سقوط و ضربه های تصادفی ارائه می دهد و با طراحی برند ویکتوریا سیکرت طرح صورتی رنگ با ظاهری زیبا به آن می بخشد.گرفتن آسان در دست و سبک وزن بودن در حالی که دسترسی آسان به تمام دکمه ها، بلندگوها، دکمه صدا و درگاه شارژ را فراهم است مناسب برای دستهای خانمهاست.

7-هفتم در این لیست، قاب آینه ای off white پسرانه برای شیائومی پوکو X3 است.این کیس دارای یک پایه داخلی برای دسترسی آسان هندزفری در هر زمان و هر کجا که بخواهید است.این قاب گوشی همچنین از گوشی در برابر گرد و غبار، خاک، خط و خش و لک اثر انگشت محافظت می کند.ظاهر شیشه ای شفاف عملکردی را دارد که مانند پس زمینه صفحه نمایش گوشی شما انگار یک طرح پس زمینه از برند آف وایت برروی پشت گوشی دارید. این قاب در رنگ های زرد و مشکی جذابیت بسیاری برای استایل شما بوجود می آورد.

6-مورد بعدی این لیست، قاب چرمی شیائومی پوکو X3 است. این قاب که از چرم مصنوعی بادوام با کیفیت بالا و بدنه داخلی از TPU ساخته شده است که محافظت کافی از گوشی شما در برابر گرد و غبار، خط و خش، ضربه و افتادن تصادفی ایجاد می کند. محافظ مغناطیسی گارد، کارت های اعتباری و پول شما را در داخل جیب یا کیف امن نگه می دارد. طراحی دقیق و برش حرفه ای ، دسترسی آسان به تمام دکمه‌ها و درگاه شارژ را امکان‌پذیر می‌سازد تا مجبور نباشید هر بار که شارژ می‌کنید گوشی خود را از قاب بیرون بیاورید.



5-پنجمین مورد ، قاب سیلیکونی محافظ لنزدار شیائومی پوکو X3 است. این کیس از لمس ظریف و نرم با طراحی غیر لغزنده ساخته شده است. با پوشش منحصربه‌فرد اسلاید دوربین که از دوربین تا 0.2 میلی‌متر بالاتر از سطح قرار دارد و از لنز دوربین در برابر خراشیدگی و اجسام تیز محافظت می‌کند.دکمه های لمسی استفاده آسان از دکمه ها را تضمین میکند.



4-مورد بعدی این لیست، قاب ضد ضربه Slide Armor برای شیائومی پوکو X3 است. این قاب از جنس TPU باکیفیت ساخته شده است و از گوشی شما در برابر خط و خش، ضربه، گرد و غبار، چربی به خوبی محافظت می کند و هیچ اثر انگشت و لکه ای بر جای نمی گذارد. برش های دقیق امکان دسترسی آسان به تمام ویژگی ها و دکمه ها را فراهم می کند. همچنین دارای یک براکت حلقه قابل تنظیم داخلی است که می تواند به عنوان پایه برای تماشای فیلم بیرون بیاید. این قاب همچنین با نگهدارنده مغناطیسی سازگار است در صورتی که بخواهید در ماشین خود فیلم تماشا کنید یا با اتصال گوشی خود به داشبورد براحتی مکالمه و حرکت کنید.

3-سومین مورد در لیست ما ، قاب ضد ضربه محافظ لنزدار شیائومی پوکو X3 است.این کیس از TPU انعطاف پذیر ساخته شده است که دارای پوشش نرم و مقاومت در برابر ضربات محکم است که به همراه محافظ لنز محافظت 360 را فراهم می کند. طراحی پلکسی مات در پشت و دور سیلیکونی ، چسبندگی قوی به دستان را تضمین می‌کند تا هنگام کار با گوشی از دستتان نیفتد. برشهای پورتها همه با دقت طراحی شده اند که دسترسی آسان به تمام دکمه ها، بلندگو، دوربین و پورت شارژ را فراهم می کند.



2-در گزینه دوم ، ما کیس ماکروشیلد مخصوص شیائومی پوکو X3 را داریم. ساخته شده با دو لایه با کیفیت از پلیمر مات و تی پی یو سیلیکون ، که به همراه محافظ لنز کشویی محافظت بیشتری از یک کیس معمولی بدون محافظ لنز را برای گوشی فراهم می کند.لازم نیست نگران گرد و غبار، افتادن، خط و خش و برخورد گوشی با سطوح سخت باشید، زیرا سطح بالاتر از لبه ها در جلو و عقب این مورد را برای تمام بدنه گوشی تضمین می کند که حداکثر ایمنی را در برابر آسیب ایجاد کند.این کیس همچنین دسترسی آسانی به تمامی دکمه ها و درگاه شارژ دارد تا مانعی برای استفاده آسان روزمره شما از گوشی نشود.




1-و برای تکمیل این لیست 10 موردی از بهترین کیس ها برای شیائومی پوکو ایکس 3 ، ما قاب ضدضربه شیائومی پوکو ایکس 3 مدل RANGER PHONE را داریم.ساخته شده از TPU درجه یک و پلاستیک سخت PC، که حداکثر محافظت را از تلفن شما در صورت ضربه و خراش ارائه می دهد.دارای یک حلقه فلزی است که به راحتی می توان آن را به یک هولدر مغناطیسی در ماشین وصل کرد تا برای ناوبری و استفاده آسان از اپلیکیشن های راه یاب GPS یا پخش لایو استفاده کنید.بالشتک ضدضربه در لبه های که برای تقویت مقابل ضربه ساخته شده اند و لبه های برجسته به میزان 0.3 میلی متر محافظت کامل از چهار گوشه در برابر سقوط و تکان های ناگهانی را فراهم می کند.

در آخر لیست ما برای ارایه 10 تا از بهترین قابها برای Xiaomi Poco X3 تکمیل شد که امیدواریم در انتخاب قاب گوشی خود به شما کمک کرده باشد.در نهایت میتوایند با مراجعه به دسته بندی لوازم جانبی گوشی پوکو ایکس 3 در جیتل یک گلس محافظ صفحه نمایش خوب نیز برای تکمیل مراقبت از آن انتخاب نمایید.

ارسال نظر