کاربردها و ویژگی های قاب گوشی

قاب گوشی یکی از تجهیزات جانبی است که همه ی افراد می توانند برای محافظت گوشی خود در برابر ضربه از آن استفاده نمایند.
کاربردها و ویژگی های قاب گوشی

قاب گوشی چیست و چه کاربردی دارد؟

قاب گوشی موبایل یکی از لوازم جانبی است که بیشتر افراد برای گوشی های خود خریداری می کنند. این نمونه از لوازم جانبی تنوع بسیار زیادی دارد و در طرح ها و رنگ های مختلف به فروش می رسد. قاب موبایل باعث می شود که گوشی افراد از هر گونه ضربه و آسیب در امان باشد. همچنین استفاده از کاور گوشی، تلفن همراه را از آسیب های فیزیکی و خط و خش محافظت می کند.

امروزه استفاده از گارد گوشی در بین کاربران تلفن همراه بسیار مرسوم شده است. قاب های گوشی می توانند نشان دهنده ی شخصیت افراد و علایق آن ها نیز باشند. متریال مختلفی برای تولید این محصول مورد استفاده قرار می گیرد و قاب های گوشی در جنس پلاستیک فشرده، پلی کربنات، آلومینیوم، چرم و سیلیکون تولید می شوند. قیمت این وسیله زیاد گران نیست و هر فرد می تواند چند عدد از آن را در شکل ها و رنگ های مختلف خریداری کند.

قاب سیلیکونی گوشی

قاب گوشی معمولا به گونه ای تولید می شود که وزن بالایی نداشته باشد. در این حالت فرد احساس سنگینی یا بزرگ بودن برای گوشی خود ندارد. قسمت هایی از قاب موبایل که جای پورت ها و دوربین می باشد توسط دستگاه هایی به شکل دقیق برش داده شده است. کافیست هر فرد با توجه به نوع تلفن همراه خود قاب موبایل مناسبی را خریداری کند.

تفاوت قاب گوشی با گارد و کاور

قاب گوشی دارای پوشش مناسبی برای لنز می باشد و ویژگی های خوبی برای محافظت از گوشی دارد. طرح ها و رنگ های قاب های گوشی بسیار متنوع است. میزان محافظت گارد گوشی در مقایسه با قاب بیشتر است. در تولید این محصول از متریال مقاوم تری استفاده شده است. گارد ها معمولا از جنس پلی کربنات ساخته می شوند. گوشه های گارد عمدتا دارای آج بوده و این موضوع باعث جلوگیری از ضربه به قسمت های حساس گوشی می شود. گاردها به دلیل مقاومت بالاتر ممکن است قیمت بالاتری نسبت به قاب داشته باشند. کاور گوشی معمولا از جنس چرم است و قسمت پشت و روی گوشی را به طور همزمان می پوشاند. در این حالت صفحه گوشی نیز از خط و خش و ضربه محافظت می شود. البته باید توجه داشته باشید که مقاومت این محصول نسبت به گارد کمتر است و برای محیط های کم خطر مورد استفاده قرار می گیرد.

کاور چرمی موبایل


قاب های دخترانه و پسرانه

قاب گوشی دخترانه در مدل های متنوع و خاص تولید می شود. از آنجایی که برای دختران زیبایی اهمیت بیشتری دارد گاهی اوقات به متریال توجه کمتری می شود. باید توجه داشته باشید که قاب های گوشی در عین زیبایی دارای کیفیت بالایی باشد. اگر مواد خوبی در ساخت قاب گوشی دخترانه مورد استفاده قرار نگیرد پس از مدت زمان کوتاهی تغییر رنگ می دهد.

قاب گوشی پسرانه در جنس های مختلف مانند فلزی، کربن و چوبی تولید می شود. در برخی موارد نیز آقایان از قاب های چرم برای گوشی خود استفاده می کنند. این قاب ها به خوبی از گوشی محافظت نموده و احساس خوشایندی را برای فرد بوجود می آورند. قیمت قاب نسبت به کیفیت و متریالی که در آن استفاده شده است متغیر می باشد. بهترین قاب گوشی قابی است که با استفاده از آن احساس خوبی برای فرد بوجود بیاید. سنگین و بزرگ بودن قاب می تواند موجب نارضایتی افراد شود.

کاور گوشی دخترانه

قاب گوشی آیفون در مدل های مختلف چرمی، کربن و حتی به صورت ترکیبی از متریال مختلف تولید می شود. انواع دیگر قاب نیز مانند قاب گوشی شیائومی و قاب گوشی سامسونگ در انواع مختلف سیلیکونی و ژله ای وجود دارد که افراد می توانند با توجه به سلیقه خود و محلی که از گوشی استفاده می کنند خرید قاب گوشی را انجام دهند.

نظرات و پرسش های شما :