هر آنچه که باید از گلس مات بدانید

هر آنچه که باید از گلس مات بدانید

تاریخچه گلس مات

امروزه انواع گلس مات ضد خش برای حفظ صفحه تلفن های همراه و دیگر وسیله های مشابه تولید شده و در بازار عرضه می شوند. یعنی هدف از تولید این محصول محافظت از صفحات گوشی های موبایل از انواع آسیب ها می باشد. عواملی که آسیب محسوب می شوند عبارتند از:

خط و خش

شکستگی

گرد و غبار

چندین سال پیش ایده ی گلس برای اولین بار، توسط یکی از مالکان شرکت های سازنده ی گوشی ارائه شد، چرا که صفحه ی گوشی وی خش افتاده و موجب ناراحتی او شده بود.

از این رو در صدد بر آمد تا محصولی برای رفع این مشکل برای همگان ارائه کند. اینگونه بود که اولین گلس برای تلفن های همراه طراحی و ساخته شد که استفاده از آن نوعی استاندارد تلقی می شد.

با گذشت زمان و پیشرفت علم و فناوری افراد بیشتری برای بهبود بخشیدن این محصول تلاش کرده و بهترین نوع گلس را که گلس مات ag می باشد را طراحی کرده و به تولید رساندند. این محصول با گذشت زمان هر روز بیشتر از روز قبل مورد توجه افراد قرار گرفت و تقاضا برای آن بالا رفت، زیرا این وسیله علاوه بر محافظت از صفحه نمایش تلفن های همراه مزایای دیگری را نیز به همراه داشت که از آنها می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

ضد چربی و اثر انگشت

ضربه پذیری بالاتر نسبت به نوع معمولی

حاشیه مشکی کمتر

عمر طولانی تر

قیمت مناسب

لمس روانتر

بنابراین برای افرادی که به دنبال تولیدی مناسب جهت جلوگیری از آسیب دیدن صفحه نمایش موبایل خود می باشند، با توجه به موارد ذکر شده گلس مات ag انتخابی مناسب است.

تفاوت گلس مات با گلس براق

به طور کلی در مورد انواع گلس که در دو نوع مات و براق تولید و عرضه می شوند می توان گفت محافظی جهت حفظ صفحه نمایش تلفن های همراه و محصولات مشابه از انواع آسیب ها می باشد. مطمئنا زمانی که صفحه نمایش تلفن های همراه خش افتاده و یا شکسته باشد، هزینه تعمیر و تعویض آن برای افراد بسیار بالا خواهد بود، اما زمانی که افراد از قبل به فکر بوده و یکی از انواع گلس را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند، تا حدود زیادی از این مشکل هزینه بر جلوگیری خواهد شد.

اما برای افراد بسیاری این سوالات پیش می آید که:

  1. گلس براق یا مات؟
  2. آخه چرا گلس مات ag ؟
  3. مگه فرقی هم بین گلس براق و مات وجود دارد؟
  4. اصلا برتری گلس های مات ag نسبت به نوع براقش چیه؟

این سوالات و مواردی از این قبیل ممکن است برای افراد بسیاری پیش بیاید و در جواب آنها می توان مزایا و معایب گلس مات ag و براق را در کنار هم قرار داد تا افراد خود نتیجه گیری کنند. مزایای گلس مات ag نسبت به گلس براق:

  • عملکرد روان تر تاچ گوشی
  • عدم ایجاد چربی و لک بر روی این نوع گلس
  • مقاومت بیشتر و عمر طولانی تر
  • حاشیه ی مشکی کمتر

اما تنها عیب این نوع از انواع گلس کم کردن کیفیت صفحه ی نمایش می باشد که با وجود مزایای ذکر شده می توان از آن چشم پوشی کرد. اما در نوع براق تمامی موارد ذکر شده بالعکس بوده و تنها مزیت گلس براق نسبت گلس مات ag وضوح بیشتر صفحه ی نمایش می باشد.

گلس مات

گلس مات ag گوشی باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

در واقع می توان گفت تهیه گلس از مهم ترین مواردی است که در هنگام خرید تلفن همراه باید آن را به یاد داشت و در خرید آن دقت کافی را به خرج داد. گلس مات ag از بهترین انواع گلس های موجود در بازار می باشد که به علت دارا بودن مزایای بسیار، توانسته است توجه افراد بسیاری را نسبت به خود جلب کند.

از خصوصیاتی که گلس مات ag باید دارا باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شفافیت و یکدست بودن گلس که کدر نبوده و مانع ایجاد حباب می شود.
  • میزان سختی و مقاومت که هرچه بیشتر باشد مقرون به صرفه تر است.
  • وجود روکش ضد چربی که موجب تمیزی و جذابیت صفحه نمایش می شود.

دارا بودن لایه ی محافظ خصوصی که موجب می شود تا افراد حتی با وجود کمترین فاصله از شما متوجه نشوند چه چیزی بر روی صفحه ی گوشی در حال نمایش است.

موارد ذکر شده از خصوصیات و ویژگی هایی می باشد که گلس های مات باید دارا باشند. این نوع از گلس ها از تمامی جهات مقرون به صرفه بوده و در انواع مختلفی تولید می شوند تا با انواع صفحه نمایش تلفن های همراه سازگاری داشته باشند.

قیمت بهترین گلس

از مزایا و معایب گلس مات چه می دانید؟

بدیهی است که تمامی محصولات و تولیداتی که به دست انسان طراحی و ساخته شود هر چقدر که مزیت داشته باشد، بدون عیب نخواهد بود. انواع گلس نیز ساخت دست بشر بوده و مسلما بدون عیب و خطا نخواهد بود.

گلس مات ag یکی از محبوب ترین نوع گلس بوده که نسبت به انواع دیگر آن دارای مزایای بیشتری می باشد که از مهم ترین آنها می توان به مقاومت بیشتر این نوع گلس اشاره نمود.

قیمت گلس های مات نسبت به انواع دیگر آن مناسب می باشد و نسبت به هزینه ی تعمیر و تعویض صفحه نمایش تلفن های همراه بسیار مقرون به صرفه است.

از دیگر مزایای گلس مات ag می توان به حاشیه ی سیاه رنگ آن اشاره نمود که مساحت بسیار کمتری نسبت به گلس های دیگر دارد.

استفاده از این نوع گلس موجب می شود تا صفحه تاچ گوشی موبایل روان تر و نرم تر کار کند. همچنین گلس های مات ضد چربی و اثر انگشت می باشد که این خاصیت موجب می شود جذابیت تلفن های همراه حفظ شده و همیشه تمیز باشند.

این محصول دارای مزایای بسیاری می باشد که موارد ذکر شده از جمله مهمترین آنها می باشد. اما این وسیله در کنار دارا بودن این همه مزیت دارای معایبی هم می باشد که از جمله ی آنها پایین آمدن کیفیت ال سی دی تلفن های همراه می باشد.

به طور کلی این نوع گلس برای افرادی مناسب می باشد که نمی توانند به تمیزی صفحه نمایش گوشی خود رسیدگی کنند و تاچ راحت تر را ترجیح می دهند. قیمت گلس های مات بسیار مناسب بوده و انتخابی عالی برای محافظت از صفحه گوشی های هوشمند می باشد.

ارسال نظر