گلس پرایوسی یا ضد جاسوسی را بهتر بشناسید

گلس پرایوسی یا ضد جاسوسی را بهتر بشناسید

گلس پرایوسی یا ضد جاسوسی را بیشتر بشناسید

گلس پرایوسی علاوه بر این تمام مزایای گلس های معمولی را دارد , از حریم خصوصی و اطلاعات شخصی نیز محافظت می کند . گلس پرایوسی به گلس ضد جاسوسی , گلس فضول سنج و . . . معروف است بهتر است از بهترین برند استفاده کنید تا از کیفیت و کارایی آن مطمئن باشید.

امروزه اکثر مردم از گوشی هوشمند استفاده می کنند و محافظت از آن تقریبا یکی از کار های مهم صاحبان گوشی به حساب می آید . محافظت از گوشی در برابر صدمه و ضربه , خط و خش و . . . اما یکی از مهم ترین دغدغه های مردم حفاظت از اطلاعات و حریم شخصی می باشد . این دغدغه بیشتر در اماکن عمومی که شلوغ و پرتردد هستند وجود دارد . همانطور که می دانید از گوشی های هوشمند استفاده های زیادی می شود و اطلاعات شخصی زیادی در آنها قرار دارد , به همین دلیل  محافظت از آن اطلاعات تنها ذغدغه کاربران است . به طور مثال با کمک گوشی های هوشمند می توان وجه یا پولی را انتقال داد ,  برای انجام این کار احتیاج است تا اطلاعات بانکی خود را وارد کنید بنابراین  اگر مجبور باشد این کار را در یک محیط عمومی شلوغ , پر تردد و . . . انجام دهید , بدون شک امکان دیده شدن اطلاعات شما توسط فردی دیگر وجود دارد . حتی هنگامی که شما در حال تماشای یک عکس از صفحه نمایش گوشی هستید یقینا افرادی که در اطراف شما هستند به راحتی می توانند آن عکس را با شما تماشا کنند , برای حفظ اطلاعات شخصی خود و عدم مشاهده محتویات موجود در صفحه نمایش گوشی شما توسط افراد دیگر , می توانید از گلس پرایوسی استفاده کنید .

در واقع گلس پرایوسی این امکان را به شما می دهد که افرادی که در اطراف شما نشسته اند , نتوانند محتوای صفحه نمایش گوشی شما را ببینند و در حقیقت مانعی برای هک بصری به حساب می آید . زاویه دید گلس پرایوسی به گونه ای است که تنها شخصی که در روبرو ی صفحه نمایش قرار دارد و در زاویه دید مستقیم نسبت به گوشی است قادر به دیدن صفحه نمایش می باشد . زاویه دید این گلس معمولا زاویه 60 درجه و 90 درجه است .

پوشش کامل تا لبه های صفحه نمایش(عکس)

گلس پرایوسی تقریبا مانند گلس های معمولی است و در ظاهر با گلس های معمولی تفاوتی ندارد . این گلس تنها دارای فیلتری است که به صورت یک لایه بسیار نازک در جهت محدود کردن زاویه دید از زاویه 30 درصد عمل می کند و تا زاویه 45 درجه تقریبا امکان دید از اطراف را میبندد . بنابراین هیچ کس جزء خود شما قادر به دیدن و خواندن اطلاعات شخصی شما نیست . افرادی که از زاویه دید گوشی خارج باشند , صفحه گوشی را سیاه و مات مشاهده می کنند , بنابراین  استفاده از گلس های پرایوسی به راحتی مانع از هک شدن بصری می شود و همچنین راه حلی برای حفظ حریم خصوصی است . این گلس به گلس ضد جاسوسی , گلس فضول سنج , ضد فضولی و . . . معروف است .

انعطاف گلس پرایوسی(عکس)

کاربرد گلس پرایوسی :

  • در واقع گلس پرایوسی برای حفظ اطلاعات شخصی و حریم خصوصی استفاده می شود .
  • از گوشی های هوشمند استفاده های زیادی می شود و توسط آن میتوان بسیاری از کار ها و مشکلات را حل کرد , یکی از رایج ترین این کار ها خرید شارژ است . برای این کار احتیاج است تا اطلاعات بانکی خود را وارد کنید بنابراین اگر مجبور به انجام آن در محیط های عمومی شوید بهتر است برای حفظ اطلاعات بانکی از گلس پرایوسی استفاده کنید . استفاده از این گلس باعث می شود تا افرادی که در اطراف شما هستند صفحه گوشی شما را سیاه ببینند و تنها شما قادر به دیدن آن هستید .
  • گلس پرایوسی علاوه بر این که مانع از هک بصری می شود مانند گلس های معمولی نیز از صفحه نمایش شما در برابر ضربه و صدمه , شکستگی , گرد و خاک و . . . محافظت می کند و مانع از ایجاد خط و خش روی صفحه نمایش می شود .
  • لازم به ذکر است که استفاده از گلس پرایوسی هیچ گونه اختلالی در کیفیت تصویر و صفحه نمایش گوشی ایجاد نمی کند و شما به راحتی می توانید تصاویر , متن و . . . را با وضوح و کیفیت کامل مشاهده کنید .
  • یکی دیگر از دغدغه کاربران در استفاده از این نوع گلس امکان کم شدن کیفیت صفحه نمایش و یا عملکرد لمس آن می باشد فروشگاه آنلاین جیبتو این اطمینان خاطر را به کاربران خود می دهد که استفاده از گلس پرایوسی در حساسیت لمسی و کیفیت ال سی دی گوشی هیچ گونه خللی ایجاد نمی کند .

زوایای کور شدن دید در گلس پرایوسی(عکس)

گلس پرایوسی برای چه برند هایی موجود است ؟

این نوع گلس تقریبا برای همه برند ها از جمله سامسونگ , آیفون , هواوی , شیائومی و . . . موجود می باشد . و فروشگاه انلاین لوازم جانبی جیبتو با وارد کردن مستقیم این نوع گلس با قیمتی رقابتی و بالاترین حد کیفیت سعی در ارایه 

بهترین کالا با مناسب ترین قیمت برای کاربران خود دارد.

مشخصات فنی گلس پرایوسی :

  • محافظت از صفحه نمایش در برابر خط و خش .
  • مقاومت و سختی گلس پرایوسی 9H
  • ضد هک بصری , محافظت از حریم شخصی .
  • تمام چسب و فول کاور .
  • نصب آسان و راحت .
  • عدم اختلال در عملکرد تاچ (لمس)
  • ضد انعکاس نور خارجی .
  • لبه های گرد و برش خورده .
  • ساخته شده از بهترین مواد اولیه .
  • کور شدن یا سیاه شدن صفحه نمایش گوشی از دید شخصی که در زاویه 45 درجه است .

مشخصات فنی گلس پرایوسی(عکس)

مزایای استفاده از گلس پرایوسی :

  • استفاده از این گلس هم مانع از ایجاد خط و خش میشود و باعث حفظ حریم خصوصی میشود .
  • یکی دیگر از مزیت های آن استفاده از گوشی در تاریکی و شب است . نور گوشی در هنگام استفاده در شب و تاریکی ممکن است اطرافیان را اذیت کند بنابراین اگر از گلس پرایوسی استفاده شود نور صفحه نمایش گوشی , مزاحم اطرافیان نمی شود . .

 

این گلس با قابلیت ضد جاسوسی که دارد مورد استقبال اکثر مردم قرار گرفته است , در واقع این نوع گلس علاوه بر این که همه ی مزایا و خصوصیات گلس های تمام صفحه را دارد , باعث حفظ حریم شخصی نیز می شود به همین دلیل از اقبال خوبی نیز برخوردار است . اگر قصد خرید این نوع گلس را دارید بهتر آن را به صورت اورجینال با بهترین برند خریداری کنید تا از کیفیت و کارایی آن مطمئن باشید . گلس های پرایوسی توسط برند های متفاوتی تولید شده است . بهترین برند سازنده گلس های پرایوسی ARMOR است . برند ARMOR بهترین برند در تولید گلس گوشی های هوشمند است که علاوه بر کیفیت و مرغوب بودن  کالا , دارای قیمت مناسبی نیز می باشد .

ارسال نظر