معروف ترین گلس هواوی تمام صفحه

معروف ترین گلس هواوی تمام صفحه

معروف ترین گلس هواوی تمام صفحه

امروزه برای محافظت از صفحه نمایش گوشی هوشمند از ابزاری تحت عنوان گلس استفاده می شود.معمولا برای هر برند گوشی از گلس های مخصوص همان برند استفاده می شود. یکی از برند های روز دنیا در زمینه تلفن همراه گوشی های هواوی است، این شرکت نیز برای محافظت از صفحه نمایش گوشی های خود اقدام به تولید گلس هواوی کرده است.

گلس گوشی چیست؟

گلس گوشی یا محافظ صفحه نمایش یا محافظ گوشی و اسکرین پروتکتور ، عناوینی هستند که شما بارها و بارها آن ها را شنیده اید.اما شاید همواره سوال هایی مانند اینکه گلس گوشی چیست؟ آیا حتما لازم است آن را تهیه کرد ؟ و یا اینکه محافظ صفحه نمایش خوب باید از چه برندی باشد  از کجا تهیه شده و اینکه دارای چه ویژگی هایی باشد در ذهن شما نقش بسته باشد.اصطلاح گلس گوشی پر کاربردترین آن می باشد و خود گلس به معنی شیشه می باشد.در تمام انواع محافظ های صفحه نمایش گوشی شیشه به کار رفته که بسته به خلوص کریستال و برش لبه ها و سطح روغنی به کار رفته در سطح آن به انواع مختلفی شاید صدها مدل دسته بندی می شوند.حتما بارها گلس گوشی خود را تعویض نموده اید و هنوز به آن کیفیت دلخواه خود دست نیافته اید.قبل از خواندن کامل این مطلب بگذارید مهم ترین جواب برای این قبیل سوال های که درون ذهن شماست را بدهیم: پیدا کردن بهترین نوع گلس برای گوشی هوشمند توسط خود کاربران گرامی شاید آسان تر از پیدا کردن سوزن در انبار کاه نباشد.برای این منظور کافیست به تجربه ده ساله ما در زمینه لوازم جانبی موبایل اعتماد کرده و بهترین گلس گوشی هواوی خود را هر مدلی که هست در دسته بندی گوشی خود که در غالب لینک خرید محصول در آخر  همین مطلب در پایین صفحه قرار داده شده است بیابید.


خب برویم سراغ اطلاعات بیشتر در این زمینه
در پاسخ به سوال ها در زمینه گلس فول گوشی باید گفت زمانی که شما گوشی هوشمندی را خریداری کرده اید ممکن است از همان لحظه یا بعد از آن اتفاق های غیر منتظره ای مانند اینکه تلفن همراه شما با زمین برخورد بکند یا به وسیله اشیا دیگری دچار خط و خش و خوردگی شود و یا اینکه به هر طریقی صفحه نمایش گوشی شما آسیب ببیند هست. به همین دلیل شما همیشه دنبال راهی هستید که این خطرات احتمالی و ضرر های مالی را به حداقل برسانید. یکی از راه حل هایی که خطرات ناشی از آسیب رسیدن به صفحه نمایش تلفن همراه هوشمند را به حداقل می رساند استفاده از محافظ تمام صفحه بر روی صفحه نمایش گوشی است.

در کل گلس های گوشی از حرارت دادن شیشه و خنک کردن سریع آن ها ساخته می شوند، اما با این تفاوت که اگر این نوع از گلس ها بشکنند لبه های آن ها مانند شیشه تیز و برنده نیست و همچنین ساختار مولکولی متفاوتی دارند.تقریبا همانند شیشه اتومبیل که اگر بشکند تیز یا برنده نیست و آسیبی نمی رساند گلس گوشی هم هنگام ضربه شدت آن را به خود می گیرد ترک بر می دارد اما آسیبی به ال سی دی گوشی وارد نمی شود.

گلس تمام صفحه چیست؟

گلس تمام صفحه یا گلس فول ، محافظ صفحه نمایشی است که کاملا صفحه نمایش تلفن همراه را می پوشاند.استفاده از این نوع گلس ها باعث می شود که احتمال آسیب رسیدن به صفحه نمایش به حداقل میزان خود برسد و مقاومت آن نیز بسیار بالا است. همچنین به دلیل اینکه فول گلس ها به طور کامل صفحه نمایش گوشی را پوشش می دهند می توانند عایق خوبی در برابر رطوبت و نفوذ آب به داخل بورد صفحه نمایش باشند.

برخی از مشخصات فنی یک گلس خوب به شرح زیر است
1 - استاندارد سختی 9H که مانع از خطوط ریز بر روی خود گلس فول میشود

2 - عدم لک پذیری یا به اطلاح گلس ANTI FINGER
3 - گلس با ضربه پذیری بالا که حداقل استاندارد آن تحمل وزنه ای 6 کیلویی به مدت 45 دقیقه است
4 - سطح روغنی که باعث لمس روانتر و اصطلاحا به ان FREE TOUCH نیز می گویند

5 - خمیدگی لبه های گلس تمام صفحه باید تا کناره های صفحه نمایش گوشی امتداد یابد و کل را به خوبی پوشش دهد
6 - وضوح بالا و عدم تاثیر در کیفیت صفحه نمایش گوشی که به اصطلاح به آن وضوح HD میگویند
7 - ارتعاش خودکار که عملکرد خود را هنگام ضربه به ال سی دی گوشی نشان می دهد و اصطلاحا AUTOMATIC ADSORPTION می گویند

8 - لک پذیری و چرب شدن کمتر نسبت به گلس های نرمال که این ویژگی بیشتر در گلس های مات می باشد

با وجود اینکه از زمان تولید اولین محافظ اسکرین گوشی خیلی نگذشته است اما این ابزار در طول زمان پیشرفت های زیادی کرده است.ابتدا گلس ها تنها کاربردی که داشتند خاصیت ضدخش بود .اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی در تمام زمینه و همینطور گران تر شدن اسمارت فون ها و به طبع آن هزینه های اقتصادی بالاتر در صورت اسیب دیدگی گلس های تمام صفحه ای وارد بازار شده اند که تمام صفحه نمایش را پوشش می دهد و کاربردهای بسیاری نیز دارند.با استفاده از فول گلس ها علاوه بر اینکه اطمینان می یابید صفحه نمایش گوشی دچار خط و خش نمی شود  کاملا نیز در برابر ضربه ایمن است و حتی دوربین جلوی صفحه نمایش کمتر آسیب می بیند و یا اینکه آب و رطوبت به صفحه نمایش به سادگی نفوذ نمی کند.

گلس هواوی تمام صفحه

انواع گلس هواوی تمام صفحه:

گلس های تمام صفحه هواوی مانند گلس های سایر برند به ویژه ایفون انواع مختلفی دارند که هر کدام امکانات و کاربردهای زیادی دارد.هر کدام از این دسته گلس ها علاوه بر خصوصیات منحصر به فرد خود مشخصه هایی چون ضد ضربه بودن، مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت، مقاوم در برابر کثیفی و اثر انگشت وعدم کاهش حساسیت لمس گوشی دارند که نقش بسیاری را در عمر بالای ال سی دی گوشی و و در نهایت عمر گوشی دارند. خب یکی از نکاتی که باید در خرید برچسب تمام صفحه گوشی خود دقت کنید این است که هر گلس فول مختص به همان برند و مدل بوده و این یعنی شما نمی توانید از آن برای مدل های دیگر استفاده کنید.از نمونه گلس هواوی پر مخاطب موجود در بازار عبارت است از:

1-    گلس فول هواوی 5D
2-    گلس فول هواوی 9D
3-    گلس فول هواوی 11D

گلس های تمام صفحه هواوی که در بازار با نام های 3D، 5D، 9D، 11D شناخته می شود ، اما میشود گفت تقریبا تمامی آن ها یکی بوده و هربرند بابت تفاوت در نوع گلس خود از بقیه عدد خاصی را بر روی آن درج کرده است.همانطور که میدانید اکثر گوشی های تلفن همراه  و به اصطلاح اسمارت فون ها دارای صفحه نمایش خمیده می باشند که کمتر گلسی موجود است که لبه های خمیده آن را کامل پوشش دهد اما گلس هواوی تمام صفحه ، یا گلس تمام صفحه هواوی این قابلیت را دارد که تمام کناره های صفحه نمایش گوشی به طور کامل پوشش دهد. این گلس گوشی بسیار مقاوم ، تمام چسب و تشکیل شده از چند لایه است.تکنولوژی به کار رفته در این نوع گلس بسیار خاص و منحصر به فرد است.چرا که ضخامت این نوع از گلس ها کمتر از 4 میلی متر است و از روی هم قرار گرفتن پنج لایه شیشه تشکیل شده اند . همچنین لایه حفاظتی این مدل به گونه ای است که رد اثر انگشت و کثیفی را به راحتی از بین برده و بسیار در برابر ضربه و خش مقاوم است. گلس فول هواوی ، از نوع 9D ،5D،11D کاملا شفاف است به طوری که اگر روی صفحه نمایش تلفن همراه نصب گردد اصلا قابل احساس نیست و به سختی تشخیص داده می شود که گلسی بر روی صفحه نمکایش گوشی نصب است .لازم بذکر است که این نمونه تنها در میزان خمیدگی لبه ها ممکن است با هم تفاوت داشته باشند.

گلس هواوی تمام صفحه براق یا شیشه ای می باشد و از نمونه محافظ صفحه نمایش گوشی است که کل صفحه نمایش را می پوشاند و زیبایی و درخشانی خاصی به گوشی شما می دهد.از مزیت این نوع گلس ها علاوه بر اینکه کل صفحه نمایش را پوشش می دهد این است که در صورت خیس شدن صفحه نمایش به راحتی با یک دستمال می توان آن را خشک و تمیز کرد.از طرفی اغلب گلس هواوی فول براق نازک هستند که ضخامت این دسته از گلس ها به 33/0 میلی متر می رسد. این محافظ صفحه تمام چسب که به راحتی بر روی صفحه نمایش نصب می شود و ضد خش و ضد ضربه می باشد.

گلس هواوی تمام صفحه پرایوسی در طراحی این نوع از محافظ صفحه نمایش تلفن همراه، حریم خصوصی بسیار رعایت شده است.به صورتی که تنها شخصی که روبه روی صفحه نمایش است قادر به دیدن آن است و دیگران که در کنار گوشی هستند نمی توانند صفحه نمایش مورد نظر را ببینند.اگر شما داخل مترو، اتوبوس و تاکسی و.. دارید برنامه های گوشی خود را چک می کنید افرادی که در کنار شما قرار گرفته اند نمی توانند  برنامه گوشی شما را ببینند و تنها صفحه نمایش مشکی (خاموش) مشاهده می کنند.

گلس هواوی پرایوسی از نوع تمام صفحه علاوه بر اینکه کل صفحه نمایش شما را می پوشاند حریم شخصی شما را نیز حفظ می نماید.همچنین صفحه نمایش گوشی هوشمند شما را در برابر خط و خش کاملا حفظ می نماید.از مزیت دیگر آن انعکاس  تابش نور خورشید که به راحتی ضد نور است.نام دیگر این نوع گلس ها ، ضد جاسوسی است که به تازگی وارد بازار ایران شده اند.

امروزه تولیدکنندگان تلفن همراه، همواره در تلاش هستند که آسیب های احتمالی که بر روی صفحه نمایش گوشی به وجود می آید را به حداقل برسانند.به همین دلیل برای جلوگیری از خط و خش و افزایش مقاومت صفحه نمایش از تکنولوژی به نام گلس گوریلا استفاده می کنند. اما این تکنولوژی به کار رفته در صفحه نمایش گوشی های هوشمند باز هم نمی تواند در تمامی شرایط از صفحه نمایش گوشی هوشمند محافظت کند.چرا که اگر گوشی دارای لایه محافظتی گوریلا گلس آسیب ببیند باید پنل گوشی به طور کامل عوض شود و دلیل آن هم این است که لایه گوریلا گلس از یکدیگر جدا نمی شوند.اما اگر بر روی گوشی گلس تمام صفحه انداخته باشید حتی در صورت آسیب دیدن قابل تعویض است و هزینه اندکی برای خرید آن پرداخت شود.

مانند همیشه در اخر مطلب این توضیح را خدمت شما کاربران گرامی عرض کنیم که فروشگاه آنلاین لوازم جانبی موبایل جیبتو متعهد به ارایه کالای اورجینال با بهترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت در بین فروشگاههای آنلاین با رعایت موارد حرفه ای رقابت میباشد. محصولات ارایه شده در فروشگاه انلاین جیبتو از بهترین کیفیت موجود در بازار بوده و این اطمینان خاطر را به شما عزیزان می دهیم که با اطمینان خاطر کامل از کیفیت کالاهای این سایت در صورت پسندیدن هر نوع کالایی آن را به سبد خرید خود اضافه کرده و خرید خود را نهایی کنید.

ارسال نظر