همه چیز درباره گوشی شیائومی POCO X3 nfc

همه چیز درباره گوشی شیائومی POCO X3 nfc

 برای حفاظت گوشی های موبایل خرید لوازم جانبی گوشی، بسیار ضروری است. این لوازم جانبی شامل: قاب، گلس، محافظ لنز، کیف و ... می شود. که برای محافظت از گوشی در برابر خراش، ضربه، فشار و ... به بهترین شکل طراحی شده اند. همچنین تنوع بی نظیری در خرید لوازم جانبی گوشی وجود دارد.

گوشی موبایل POCO x3 nfc به دلیل امکانات عالی و قیمت مناسب، مورد استقبال قرار گرفته است. و فروش خوبی را از زمان عرضه تا به امروز به دست آورده. در این مطلب قصد داریم تا شما را با این تلفن همراه قدرتمند آشنا کنیم. همچنین در ادامه، اطلاعاتی در خصوص خرید لوازم جانبی گوشی در اختیار شما خواهیم گذاشت. با ما همراه باشید.

ویژگی های POCO x3 nfc

شیائومی دارای سه برند تلفن هوشمند است : Mi  ، Redmi و Poco . آخرین مدل Poco، Poco X3 NFC ارزان قیمت است که می توانید با 199 پوند (قیمت فعلی در ایران براساس سایت mobile.ir، از 5200 تا 6900 می  باشد)با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی، یا اگر ترجیح می دهید 128 گیگابایت فضا داشته باشید، با 229 پوند تهیه کنید. قیمت مطمئناً به صرفه است.

دارای ضلع های فلزی و صفحه پشتی پلی کربنات سخت است. این گوشی ارزان قیمت، دارای درجه IP برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. این ویژگی ها به همراه صفحه گوریلا گلس، 5 سطح حفاظتی مناسب در برابر ضربات، را به Poco X3 NFC می بخشد.

این تلفن هوشمند، در دو رنگ آبی و مشکی عرضه شده است. گزینه آبی رنگ، مشابه گوشی های هواوی ، آنر و وان پلاس است. اما تفاوتی که با این تلفن ها دارد، نوار عمودی گسترده ای از نوارهای مورب سیاه است که از صفحه پشتی عبور می کند و در آن آرم 'Poco' تعبیه شده است.

گوشی با ضخامت 9.4 میلیمتر کمی ضخیم است و دوربین چهارگانه در پشت آن در یک لوزی قرار دارد. که به طور قابل توجهی بیرون زده است. خوشبختانه لوزی به صورت مرکزی قرار گرفته است بنابراین وقتی روی میز قرار می گیرد و صفحه فشار داده می شود، تلفن تکان نمی خورد به عبارتی لق نمی زند.

این گوشی، با عرض 76.8 میلی متر و طول 165.3 میلی متر، بزرگ نیز است. اما با همه این ها 215 گرم وزن دارد که سبک است. لبه سمت راست گوشی دارای دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور است که اسکنر اثر انگشت را در خود جای داده است.

بالای این گوشی یک بلستر IR قرار دارد که برای کسانی که دوست دارند از گوشی خود برای کنترل تلویزیون یا سایر تجهیزات پاسخ دهنده IR استفاده کنند، بسیار کاربردی است.

NFC در نام این گوشی نشان می دهد که این یک تلفن مجهز به NFC است. برخی از تلفن های ارزان قیمت فاقد این ویژگی هستند.

دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی، IPS LCD و رزولوشن 1080 در 2400 است. وضوح صفحه کمی کمتر از حد مجاز است که تجربه خواندن صفحه وب را اندکی کاهش می دهد.

چهار دوربین پشتی عبارتند از: زاویه باز 64MP ؛ زاویه ultrawide، 13MP ؛ ماکرو 2MP  (4 سانتی متر) و حسگر عمق 2 MP. همچنین، دوربین جلو یا سلفی یک زاویه باز 20 MP  است.

Poco X3 NFC به لطف چیپست میان رده Snapdragon 732G با 6 گیگابایت رم عملکرد خوبی دارد. طبق گفته کوالکام ، 732G نسبت به نسخه قبلی 730G خود 15 درصد سریعتر است.

باتری 5160 میلی آمپر ساعتی یکی از بزرگترین باتری های موجود است. حتی باتری 5000 میلی آمپر ساعتی Moto G 5G Plus، 299 پوندی را شکست داده است.

این تلفن همراه، از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می کند. همچنین با توانایی ادعا شده، در 65 دقیقه از حالت خالی به شارژ کامل رسیده و در 30 دقیقه 62 درصد شارژ می شود.

 

 

خرید لوازم جانبی گوشی

قطعا برای استفاده مناسب و حفاظت از این وسیله مانند هر وسیله و ابزار دیگری به یک سری لوازم جانبی نیاز است. لوازم جانبی مورد نیاز برای یک تلفن همراه شامل: قاب، گلس، کیف، محافظ لنز و... می باشد. خرید لوازم جانبی گوشی با توجه به تنوع محصولات و دامنه انتخاب وسیع، به یک کار لذت بخش تبدیل شده است. اما در عین حال هنگام خرید لوازم جانبی گوشی باید دقت داشت که یک کالای باکیفیت برگزید.

یکی از عواملی که باعث شده تا هر کسی از خرید لوازم جانبی گوشی لذت ببرد، شخصی سازی این نوع خرید است. یعنی برای هر نوع گوشی موبایلی قاب، گلس، محافظ لنز ، کیف و ... مخصوص وجود دارد. که برای هر کدام از این محصولات نیز، می توان بی نهایت انتخاب داشت.

قاب یا گارد: محافظت از بدنه گوشی موبایل در برابر افتادن، ضربه، خراش و ... . قطعا با اوضاع قیمت تلفن های همراه هزینه کمی برای خرید یک قاب بسیار عاقلانه است. چرا که کوچکترین آسیبی که به موبایل وارد شود خسارت چند برابری روی دست شما خواهد گذاشت. به همین دلیل است که هنگام خرید خود گوشی، خرید لوازم جانبی گوشی نیز در نظر گرفته می شود. البته یک ایراد اکثر قاب های موبایل، این است که موجب گرم شدن موبایل می شوند.

گلس یا محافظ صفحه: از دیگر لوازم جانبی مهم و ضروری برای تلفن همراه، محافظ صفحه است. اگر صفحه موبایل شما سوخته باشد و مجبور به تعویض آن شده باشید، قطعا در جریان هزینه زیاد آن خواهید بود. پس منطقی است که برای جلوگیری از این ضرر و زیان ها با هزینه به مراتب کمتری یک گلس مناسب تهیه کرد. این گلس از وارد شدن ضربه و خش گرفتن صفحه لمسی موبایل شما به خوبی جلوگیری می کند. همچنین با درصد خیلی خوبی حرارت دست شما را به صفحه منتقل کرده و باعث کند شدن عملکرد شما نمی شود.

کیف موبایل: استفاده از این محصول کاملا سلیقه ای است. اما برای کسانی در پروژه های عمرانی مثل احداث سد، تونل، ریل قطار و ... کار می کنند، بسیار لازم است. چرا که از افتادن گوشی جلوگیری می کند. و نگرانی بابت حمل موبایل وجود ندارد.

محافظ لنز : محافظ لنز دوربین موبایل هم که در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته، مفید و ضروری است. چون یکی از بیشترین استفاده های افراد از تلفن همراه به دوربین تلفن بر می گردد. و کیفیت دوربین ملاک مهمی برای خرید یک گوشی موبایل است. و طراحی موبایل ها به گونه ای است که دوربین از بدنه موبایل جلو تر است و موقع قرار گرفتن روی سطوح دچار آسیب می شود. لوازم جانبی مثل لنز با قیمت مناسب از آپشن مهمی مثل دوربین در برابر خش و ضربه مراقبت می کند.

سخن آخر

همه لوازم جانبی که در اینجا معرفی شد، انواع مختلف با کیفیت ها و قیمت های متفاوتی دارند. برای خرید لوازم جانبی گوشی پوکو ایکس 3 به شکل مطمئن، باید از یک فروشگاه مطمئن خرید کرد. تمامی این لوازم جانبی با قیمت مناسب در انواع و اقسام مختلف در فروشگاه جیتل وجود دارد.

ارسال نظر