معرفی انواع گلس نوکیا

معرفی انواع گلس نوکیا

معرفی انواع گلس نوکیا

قبل از هر موضوعی باید بدانیم گلس گوشی چیست؟

گلس گوشی یا محافظ صفحه نمایش یا محافظ ال سی دی گوشی و اسکرین پروتکتور ، عناوینی هستند که شما بارها و بارها آن ها را شنیده اید.اما شاید همواره سوال هایی مانند اینکه گلس گوشی چیست؟ آیا حتما لازم است آن را تهیه کرد ؟ و یا اینکه محافظ صفحه نمایش خوب باید از چه برندی باشد  از کجا تهیه شده و اینکه دارای چه ویژگی هایی باشد در ذهن شما نقش بسته باشد.اصطلاح گلس گوشی پر کاربردترین آن می باشد و خود گلس به معنی شیشه می باشد.در تمام انواع محافظ های صفحه نمایش گوشی شیشه به کار رفته که بسته به خلوص کریستال و برش لبه ها و سطح روغنی به کار رفته در سطح آن به انواع مختلفی شاید صدها مدل دسته بندی می شوند.حتما بارها گلس گوشی خود را تعویض نموده اید و هنوز به آن کیفیت دلخواه خود دست نیافته اید.قبل از خواندن کامل این مطلب بگذارید مهم ترین جواب برای این قبیل سوال های که درون ذهن شماست را بدهیم: پیدا کردن بهترین نوع گلس برای گوشی هوشمند توسط خود کاربران گرامی شاید آسان تر از پیدا کردن سوزن در انبار کاه نباشد.برای این منظور کافیست به تجربه ده ساله ما در زمینه لوازم جانبی موبایل اعتماد کرده و بهترین گلس گوشی نوکیا خود را هر مدلی که هست در دسته بندی گوشی خود که در غالب لینک خرید محصول در آخر  همین مطلب در پایین صفحه قرار داده شده است بیابید.

همانطور که گفتیم امروزه برای محافظت از صفحه نمایش گوشی هوشمند از ابزاری تحت عنوان گلس استفاده می شود.معمولا برای هر برند گوشی از گلس های مخصوص همان برند استفاده می شود. یکی از برند های روز دنیا در زمینه تلفن همراه گوشی های نوکیا است، این شرکت نیز برای محافظت از صفحه نمایش گوشی های خود اقدام به تاییدیه دادن به تولیدی های زیادی برای تهیه گلس های فابریکی و تمام صفحه نوکیا و انواع مختلفی از گلس فول برای گوشی های خود کرده است 

در کل گلس های گوشی از حرارت دادن شیشه و خنک کردن سریع آن ها ساخته می شوند، اما با این تفاوت که اگر این نوع از گلس ها بشکنند لبه های آن ها مانند شیشه تیز و برنده نیست و همچنین ساختار مولکولی متفاوتی دارند.تقریبا همانند شیشه اتومبیل که اگر بشکند تیز یا برنده نیست و آسیبی نمی رساند گلس گوشی هم هنگام ضربه شدت آن را به خود می گیرد ترک بر می دارد اما آسیبی به ال سی دی گوشی وارد نمی شود.

گلس تمام صفحه چیست؟

گلس تمام صفحه یا گلس فول ، محافظ صفحه نمایشی است که کاملا صفحه نمایش تلفن همراه را می پوشاند.استفاده از این نوع گلس ها باعث می شود که احتمال آسیب رسیدن به صفحه نمایش به حداقل میزان خود برسد و مقاومت آن نیز بسیار بالا است. همچنین به دلیل اینکه فول گلس ها به طور کامل صفحه نمایش گوشی را پوشش می دهند می توانند عایق خوبی در برابر رطوبت و نفوذ آب به داخل بورد صفحه نمایش باشند.

برخی از مشخصات فنی یک گلس خوب به شرح زیر است :
1 - استاندارد سختی 9H که مانع از خطوط ریز بر روی خود گلس فول میشود

2 - عدم لک پذیری یا به اطلاح گلس ANTI FINGER
3 - گلس با ضربه پذیری بالا که حداقل استاندارد آن تحمل وزنه ای 6 کیلویی به مدت 45 دقیقه است
4 - سطح روغنی که باعث لمس روانتر و اصطلاحا به ان FREE TOUCH نیز می گویند

5 - خمیدگی لبه های گلس تمام صفحه باید تا کناره های صفحه نمایش گوشی امتداد یابد و کل را به خوبی پوشش دهد
6 - وضوح بالا و عدم تاثیر در کیفیت صفحه نمایش گوشی که به اصطلاح به آن وضوح HD میگویند
7 - ارتعاش خودکار که عملکرد خود را هنگام ضربه به ال سی دی گوشی نشان می دهد و اصطلاحا AUTOMATIC ADSORPTION می گویند

8 - لک پذیری و چرب شدن کمتر نسبت به گلس های نرمال که این ویژگی بیشتر در گلس های مات می باشد

انواع گلس تمام صفحه نوکیا

گلس نوکیا یکی از پرفروش ترین و پرتقاضاترین انواع گلس هایی می باشد امروزه با بهره مندی از تکنولوژی به روز در کیفیت بسیار مناسب و درجه یک تولید و عرضه می شود. با وجود اینکه در عصر امروزی گوشی های نوکیا از جذاب ترین برندها به شمار نمی رود اما می توان به راحتی لوازم جانبی و قطعات مورد نیاز این برند قدیمی را پیدا کرد. محافظ و گلس های نوکیا که از مهمترین لوازم مورد نیاز برای استفاده از گوشی موبایل می باشد و به خوبی صفحه نمایش تلفن را پوشش می دهند که مخاطبان و مشتریان می توانند برای خرید این محصول با خیالی اسوده بهترین کیفیت ترین و مقاوم ترین نوع ضد خش نوکیا را از سایت جیبتو تهیه و خریداری نمایند. از جمله ویژگی های محافظ و گلس های نوکیا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-          ضربه پذیری بالاتر

-          یک دست بودن ظاهر صفحه نمایش

-          لمس روانتر و ضماخت مناسب

-          پوشش کامل صفحه نمایش

ضد خش برند نوکیا در انواع کیفیت ها و سبک های مختلفی توسط شرکت های تولیدی بسیار در جهان طراحی و عرضه می شود که هر یک دارای ویژگی ها و کارایی متنوعی می باشند در ادامه به معرفی برخی از انواع گلس های نوکیا خواهیم پرداخت.

 گلس نوکیا

گلس پرایوسی تمام صفحه نوکیا، گلس نوکیا

گلس نوکیا پرایوسی تمام صفحه یکی از بهترین و محبوب ترین نوع گلس هایی می باشد که با داشتن ویژگی ها و مزیت های بسیار در اوایل لیست پرفروش ترین محافظ های برند نوکیا واقع می باشد از جمله ویژگی های گلس پرایوسی تمام صفحه نوکیا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-          قابلیت نصب آسان

-          پوشش تمام صفحه نمایش

-          جلوگیری از انعکاس نور

-          مقاومت بسیار بالا در مقابل ضربه و خط و خش

-          قابلیت عدم دیده شدن از کناره ها برای حفظ حریم شخصی کاربر

-          ضد اثر انگشت و لکه

-          مقاومت در برابر چربی

-          برش بسیار دقیق و مطابق با صفحه نمایش گوشی نوکیا

-          عدم کاهش حساسیت لمس نمایشگر

قیمت این محصول با توجه به تمامی مزیت ها و قابلیت هایی که داراست در نرخ بسیار ارزانی ارائه می شود و کاربران می توانند بدون مشکل مالی این گلس را تهیه و خریداری نمایند.

گلس آینه ای تمام صفحه نوکیا، گلس نوکیا

گلس نوکیا تمام صفحه آینه ای از دیگر انواع گلس هایی می باشد که با توجه به مزیت ها و قابلیت ها فروش مناسبی را دارا بوده و کاربران می توانند این محصول را با هزینه های مقرون به صرفه از وب سایت ما خریداری کنند. با پیشرفت تکنولوژی شاهد تولید با کیفیت ترین انواع گلس ها می باشیم که گلس آینه ای از جمله این موارد بوده و شما می توانید با خرید این محصول همواره یک آینه در دم دست خود داشته باشید تنها ایراد این نوع گلس ها برعکس کردن تصاویر می باشد اما در حالت کلی جذابیت و زیبایی گلس آینه ای تمام صفحه نوکیا سبب تقاضای بسیار آن به خصوص در میان بانوان شده است.

گلس مات تمام صفحه نوکیا، گلس نوکیا

گلس نوکیا مات تمام صفحه از مقاومت و ضربه ناپذیری بالایی برخوردار می باشد و با تهیه و نصب این گلس بر صفحه نمایش خود می توان از وارد شدن هرگونه لکه و خط و کش بر نمایشگر اصلی گوشی جلوگیری نمود. هم چنین استفاده از گلس های مات سبب انتقال کیفیت بالای صفحه نمایش شده و شما میتوانید به وضوح تصویر نمایشگر خود را مشاهده کنید. پوشش کامل صفحه نمایش و شفافیت بسیار عالی این گلس سبب فروش و تقاضای بالای آن در سال های اخیر شده است کاربران و مشتریان می توانند با ورود به وب سایت پیش روی آن محصول را در بهترین قیمت و کیفیت تهیه نمایند. از دیگر مزیت های این نوع گلس می توان به ضد شوک بودن و مقاومت ضربه تا فشار 9h اشاره کرد.

گلس تمام صفحه سرامیکی نوکیا، گلس نوکیا

گلس تمام صفحه سرامیکی نوکیا که از سرامیک تهیه و تولید می شود از جمله جالب ترین و جذاب ترین گلس نوکیا شناخته شده و می توان به جرات گفت در مقایسه با دیگر گلس های برند نوکیا از کیفیت و کارایی بهتری برخوردار می باشد و بالای نود درصد در برابر ضربه و خش مقاومت نشان می دهد. از جمله قابلیت های این نوع گلس می توان به نشکن بودن و عمر طولانی آن اشاره کرد که به هیچ وجه نمی توان شاهد ترک روی سطح یا خوردگی از بغل در این نوع محصول باشیم. این محصول با توجه به قیمت بالایی که دارد اما کیفیت و مرغوب بودن جنس آن سبب جذب مشتریان بسیار به سوی خود شده است. چربی گریزی، لمس پر سرعت نسبت به گلس، ضخامت بسیار مناسب، بدون وزن و ... از دیگر ویژگی های گلس سرامیکی نوکیا می باشد.

گلس شیشه ای تمام صفحه نوکیا، گلس نوکیا

یکی دیگر از انواع گلس نوکیا که در میان مخاطبان از محبوبیت بسیاری برخوردار می باشد گلس شیشه ای تمام صفحه نوکیا بوده و با خاصیت چسبندگی از کیفیت و کارایی بسیاری بهره مند می باشد و افراد می توانند به منظور استفاده طولانی مدت از انواع گلس های برند نوکیا، این محصول را در اولویت های خود قرار دهند. نصب این نوع گلس بسیار راحت بوده و به خوبی بر روی صفحه نمایش می چسبد برخی از گلس ها به دلیل داشتن کیفیت طراحی پایین در هنگام نصب با حباب های ریز و درشت بر صفحه نمایش مواجه می شوند که در این میان می توان گفت گلس شیشه ای تمام صفحه نوکیا بدون به وجود آمدن حباب قابل نصب می باشد. ضخامت های بسیار نازک این نوع گلس ها از دیگر ویژگی های آن بوده و شما می توانید به وضوع تصاویر موجود در گوشی خود را ببینید. محافظت از صفحه گوشی در برابر سقوط از ارتفاع، سخت ترین ضربه ها، عدم خش پذیری، ضد اثر انگشت، ضد آب و ...از مزیت های گلس شیشه ای تمام صفحه برند نوکیا بوده و شما می توانید با خرید آن با خیال راحت از گوشی خود در کوهنوردی و پیاده روی ها استفاده کنید.

مانند همیشه در اخر مطلب این توضیح را خدمت شما کاربران گرامی عرض کنیم که فروشگاه آنلاین لوازم جانبی موبایل جیبتو متعهد به ارایه کالای اورجینال با بهترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت در بین فروشگاههای آنلاین با رعایت موارد حرفه ای رقابت میباشد. محصولات ارایه شده در فروشگاه انلاین جیبتو از بهترین کیفیت موجود در بازار بوده و این اطمینان خاطر را به شما عزیزان می دهیم که با اطمینان خاطر کامل از کیفیت کالاهای این سایت در صورت پسندیدن هر نوع کالایی آن را به سبد خرید خود اضافه کرده و خرید خود را نهایی کنید.

 

ارسال نظر