اهمیت خرید و استفاده از لوازم جانبی برای تلفن های همراه

اهمیت خرید و استفاده از لوازم جانبی برای تلفن های همراه

همه ی ما امروزه زمان زیادی را برای استفاده از تلفن های همراه خود صرف می کنیم و اهمیت وجود و به کارگیری لوازم جانبی آن را به خوبی می دانیم. ما برای محافظت از ضربه دیدن، استفاده بهینه تر از موبایل خود یا حتی شارژ کردن تلفن همراه خود به لوازم جانبی آن نیازمندیم و برایمان اهمیت دارد که این لوازم از کیفیت مناسبی برخوردار باشند تا زمان بیشتری بتوانیم  از آن ها استفاده نماییم.

در ادامه به اهمیت خرید و استفاده از لوازم جانبی برای تلفن های همراه می پردازیم:                                                      

      قیمت نسبتاً بالای تلفن های همراه، افزایش میزان عمر مصرف، هم خوانی برخی از لوازم های جانبی با دنیای مد و بهره گیری از آپشن های مختلف گوشی از سری دلایل مصرف کنندگان در هنگام خرید و استفاده از لوازم جانبی برای تلفن های همراه است.

      هنگامی که تلفن های همراه برای اولین بار در بازار عرضه می شوند، به علت به روز بودن، کارآیی بیشتر و بهتر نسبت به مدل های قدیمی تر و در برخی موارد به دلیل علایق شخصی مخاطبان، مورد استقبال گسترده قرار می گیرند، لوازم جانبی زیاد و متنوعی برایشان تولید می شود که ابتدا در فروشگاه های آنلاین لوازم جانبی موبایل و سپس در فروشگاه های حضوری عرضه می شوند. این امر موجب جذب و اشتیاق مخاطب شده و باعث می شود هنگام خرید موبایل ها لوازرم جانبی که همراه باآن انتخاب می کنیم با قیمتی  بیشتر از ارزش واقعی خود به فروش برسند و این یکی از سری دلایلی می باشد که بیشتر خریداران لوازم جانبی مرتبط با گوشی تلفن همراه تمایل به این پیدا کرده اند که در خرید های بعدی به  بازار آنلاین لوازم جانبی موبایل مراجعه نمایند. خوب طبیعتاً شما زمانی که برای خرید یک وسیله هزینه زیادی پرداخت می کنید توقع دارید عمر مصرف آن کالا بیشتر باشد، خدماتی که به شما ارائه می دهد بهتر و پیشرفته تر باشند و بتوانید به راحتی از تمام امکانات آن برای راحت تر انجام شدن کارهایتان استفاده کنید و هنگامی که میزان هزینه کرد شما با کیفیت دریافتی از کالای خریداری شده مطابقتی نداشته باشد قطعا رضایت شما را در بر نخواهد داشت. امروزه به دلایل مختلف حتی در مکان های بسیار شلوغ هم نیاز به استفاده از تلفن همراه را در خود حس می کنیم. از سوی دیگر می دانیم، هر وسیله ای که از آن بیشتر استفاده می کنیم، بیشتر در معرض آسیب است. لوازم جانبی، در برخی موارد حکم نگهدارنده و ضربه گیر را دارند. قاب و گلس، محافظان تلفن همراه شما هستند و خریدشان برای تلفن های همراه جدید یا توجه به قیمتهای روز افزون گوشی همراه و هزینه بالای تعمیرات موبایل ضروری است. در کنار لوازم جانبی حفاظت کننده مانند قاب و گلس، لوازم دیگری نیز وجود دارند که ما به آن ها نیاز داریم، هرچند که در ظاهر اهمیتی چندانی ندارند. مانند هدفون، رم، فلش، پاور بانک و... که شاید به علت مشغله ی کاری بالا و برای دسترسی به تنوع بیشتر در محصولات ترجیح دهید آن ها را از فروشگاه های آنلاین لوازم جانبی موبایل تهیه کنید، اما می دانید که خرید برخی از آن ها ضروری است. اجازه دهید کمی دقیق تر شویم و میزان اهمیت استفاده از لوازم جانبی را با در نظر گرفتن شرایطی که همه  ما آن را تجربه کرده ایم، به شکل بهتری بیان کنیم.

      برای مثال به دلیل استفاده مداوم از موبایل در هر زمانی ممکن است به شارژر نیاز پیدا کنیم. این در حالی است که شاید در آن زمان به پریز برق دسترسی نداشته باشیم و اینجاست که پاور بانک در نقش ناجی ظاهر خواهد شد. البته اگر فراموش نکرده باشیم آن را از قبل شارژ کنیم. البته این نکته را فراموش نکنیم که شارژر موبایل، خود یک لوازم جانبی است.

      بعضی از لوازم هم مانند رم، فلش و یا هارد دیسک به ما این امکان را می دهد، تا فضای ذخیره سازی بیشتری برای جمع آوری رسانه هایی داشته باشیم که به آن ها علاقه مندیم و برایمان خاطرات شیرینی را زنده می کنند.

      علاقه به موسیقی، گوش دادن به کتاب های صوتی و موارد دیگری از این دست نیز، ما را مجاب می کنند تا به استفاده از هدفون ها روی بیاوریم.

     لوازم جانبی دیگری هم هستند که گاهاً جنبه ی تزئینی دارند و یا برای قشر خاصی مثل گیمرها طراحی و تولید شده اند. که بازار فروش ویژه ی خود را دارند.

فروشگاه های لوازم جانبی موبایل:

     خرید مطمئن و با کیفیت یکی از دغدغه های امروزه ی جامعه است. وجود اجناس بی کیفیت و ارزان قیمت خرید کردن را خیلی سخت می کند. لوازم جانبی موبایل با توجه به نیازمندی های حال حاضر در لیست خرید خیلی از افراد وجود دارد. فرقی نمی کند خرید شما از فروشگاه های آنلاین لوازم جانبی موبایل باشند یا فروشگاه های حضوری، مهم کیفیت محصول و رضایت شماست. البته این واقعیت وجود دارد که در خرید از فروشگاه های آنلاین ریسک بالاتری وجود دارد. هرچند به دلیل مشغله های کاری، خریدها عموماً به صورت آنلاین انجام می شوند اما به این علت که خریدار نمی تواند کالای مورد نظرش را از نزدیک لمس کند و کیفیت آن را ببیند، شرط انصاف بر آن است که برای اینگونه فروش ها مزایای ویژه و ضمانت های درستی درنظر گرفته شود. فروشگاه جیبتو به کیفیت محصولات خود و جلب اطمینان شما عزیزان بسیار اهمیت می دهد، در واقع هدف از تاسیس جیبتو ارائه ی کالای باکیفیت (اورجینال) و ترجیحاً با سطح کیفیA  است، کالاهایی که توسط برندهای مطرح لوازم جانبی موبایل ساخته شده اند و اغلب از چین به کشورهای اروپایی صادر می شوند و در اصطلاح بازار جهانی به آن نسخه گلوبال تولید شده یک کالا می گویند که مهمترین شاخص آن تاییدیه اتحادیه اروپا می باشد.همانطور که ذکر کردیم یک برند ممکن است از یک کالا با یک طراحی و ظاهر در دو نسخه کیفی  تولید کند که یک نسخه معمولا توسط کشورهایی همچون هند و بنگلادش تولید می شود و نسخه اصلی آن را در چین می سازند که به آن نسخه گلوبال می گویند این فروشگاه کالاهای خود را مستقیماً از چین وارد کرده و با تولید کنندگان مطرحی چون برند اسپیگن، نیلکین و ریمکس همکاری می کند، این نیز یکی از نشان دهنده های اهمیت دادن این مجموعه به سلیقه مشتری و اعتبار  مجموعه ما در همکاری با برند های مطرح است. این فروشگاه معتقد است که با جیبتو بهترین ها در جیب شما خواهد بود. از طرفی باید این مسئله را در نظر گرفت که در کنار کیفیت بالای محصولات، این همیشه قیمت مناسب است که خرید را لذت بخش تر خواهد کرد و این جمله که جیبتو هوای جیب تو داره، برای این فروشگاه تنها یک شعار نیست بلکه یک هدف است که همواره در راستای حمایت از حقوق شما عملی گشته، چراکه کالاها با قیمت هایی منصفانه و با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه عرضه می شوند.

   زمینه تخصصی این فروشگاه لوازم جانبی موبایل شامل: قاب، گلس(کاور)، هندزفری، هدفون، رم، فلش، هدست، پاور بانک، شارژر، اسپیکر و کالاهای مرتبط با گوشی تلفن همراه است.

 

     فروشگاه جیبتو، با سه سال سابقه کاری در بخش فروشگاه های آنلاین لوازم جانبی موبایل و ده سال سابقه فعالیت در فروشگاه های حضوری خود، محصولاتی خاص و با کیفیت را به شما عرضه کرده است. این فروشگاه دارای سایت هایی زیر مجموعه متعددی است و در اپلیکیشن پر طرفدار اینستاگرام نیز پیج های پرفروشی در زمینه ی فروش قاب دارد. مجموعه ای از کارمندان حرفه ای برای تیم جیبتو در تلاش هستند. بخش های این مجموعه شامل طراحی و پشتیبانی سایت، تیم گرافیک، مدیر خرید، بخش فروش و پشتیبانی و گروه ارسال است.

      تحویل سریع کالا، پشتیبانی 24 ساعته در 7 روزه هفته، ضمانت اصل بودن کالای تحویل داده شده  و 7 روز زمان برای برگشت دادن وجه دریافتی در صورت عدم رضایت مشتری چهار اصل اساسی این فروشگاه در بخش فروش آنلاین است. چرا که خرید آنلاین مطمئن، با توجه به علاقه مردم به این روش خرید، به دلیل مشغله های روزانه، راهی برای رسیدن به جلب رضایت مشتری و ثبات در زمینه ی فروش موفق خواهد بود.

     

ارسال نظر