مزایا و معایب گلس سرامیکی و آشنایی با آن

گلس ها یکی از ابزار های محافظتی برای انواع گوشی ها و تبلت ها به حساب می آیند که برای خرید و استفاده از آن باید به موارد مختلفی اشاره کرد. گلس سرامیکی یکی از این موارد است که امروزه کاربرد فراوانی یافته است.
مزایا و معایب گلس سرامیکی و آشنایی با آن

مزایا و معایب گلس سرامیکی و آشنایی با آن

خب در ابتدا میخواهیم بدانیم گلس سرامیکی گوشی چیست. امروزه با توجه به گسترشی که در استفاده از گوشی ها به وجود آمده است با افزایش مصرف انواع گلس ها رو به رو هستیم. در واقع گلس ها به یکی از ملزومات مهم برای هر تلفن همراهی تبدیل شده است. در این بین گلس های سرامیکی که به آن گلس نانو سرامیک جایگاه ویژه ای یافته اند و مزایا و معایب گلس سرامیکی باعث شده است تا افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده شوند. برای این که بتوانیم به مزایا و معایب گلس سرامیکی بپردازیم بهتر است در ابتدا با کارکرد این گلس ها آشنا شویم. گلس سرامیکی یکی از امن ترین گلس ها برای محافظت از صفحه نمایش های گوشی به شمار می آید که در انواع مختلفی به بازار عرضه می شوند. گلس سرامیکی از لحاظ ساختاری از ترکیباتی که در ترکیبات شیشه به کار می رود تشکیل شده است و می توان گفت تقریبا 95 درصد آن از کریستال شیشه به همراه مقداری ناخالصی ساخته شده است که این ناخالصی ها از جنس سرامیک می باشند. برای این که در این گلس ها شفافیت لازم را ایجاد کرد از ترکیباتی مانند سیلیکات و کوارتز هم در آن استفاده می کنند. ترکیبات گفته شده در کنار هم، این گلس ها را در برابر ضربه و فشار مقاوم کرده و پوشش مناسبی را برای صفحه نمایش گوشی ایجاد می کند. در ادامه به بیان مزایا و معایب گلس سرامیکی می پردازیم.

بررسی مزایا و معایب گلس سرامیکی

مزایا و معایب گلس سرامیکی نسبت به موارد دیگر

برای این که با مزایا و معایب گلس سرامیکی گوشی نسبت به انواع دیگر آشنا شوید بهتر است که این موارد را با هم مقایسه کنید. این مقایسه می تواند ابعاد مختلفی از مزایا و معایب گلس سرامیکی را برای شما روشن کند و در نهایت می توان شاهد این موضوع بود که کارایی گلس های سرامیکی برای شما روشن خواهد شد و این موارد شما را ترغیب به تهیه گلس های سرامیکی خواهد کرد. اولین موردی که در رابطه با مزایا و معایب گلس سرامیکی گوشی نسبت به گلس شیشه ای می توان به آن اشاره کرد انعطاف بالای این گلس ها می باشد. انعطافی که برای این گلس ها در نظر گرفته شده است خاصیت ضد ضربه بودن به آن را داده است. یکی دیگر از موارد قابل ذکر در رابطه با مزایا و معایب گلس سرامیکی گوشی این است که این گلس ها بر خلاف گلس شیشه ای در برابر ضربه تکه تکه نمی شوند و بدون آسیب باقی می ماند. گلس های سرامیکی از ثبات رنگ بالایی برخوردار می باشند اما گلس های شیشه ای بعد از مدتی دچار زردی می شوند و رنگ طبیعی خود را از دست می دهند که این مورد هم یکی موارد قابل ذکر در مورد مزایا و معایب هر دو مدل گلس سرامیکی شفاف و گلس سرامیکی مات است.

انعطاف بالا از مزایا و معایب گلس سرامیکی

با توجه به این که گلس های سرامیکی از مواد با کیفیت تری ساخته می شوند بر روی تاچ گوشی تاثیری نمی گذارد و حتی باعث می شوند حرکت انگشت بر روی صفحه نمایش گوشی راحت تر انجام گیرد. این موضوع مشکلی است که در انواع گلس های شیشه ای می توان دید. شاید در دسته بندی که برای مزایا و معایب گلس سرامیکی شفاف و گلس سرامیکی مات نسبت به گلس های شیشه ای در نظر بگیرند دو نکته مهم وجود داشته باشد که بتوان آن ها را در گروه معایب این گلس ها دسته بندی کرد. نکته اول قیمت بالای گلس های سرامیکی نسبت به گلس های شیشه ای می باشد که البته باید گفت که این قیمت بالا در مقایسه با کیفیتی که این گلس ها دارند شاید قابل اغماض باشد. از این رو بسیاری از خریداران این موضوع را به عنوان عیب در دسته بندی مزایا و معایب گلس سرامیکی شفاف و گلس سرامیکی مات قرار نمی دهند. نکته دیگر شاید ضخامت بالای گلس های سرامیکی می باشد که از جلوه بصری گوشی می کاهد که حتی این موضوع را هم نمی توان عیب بزرگی برای این نوع گلس ها در نظر گرفت و با توجه به محافظت بالایی که این گوشی ها دارند این موضوع هم قابل چشم پوشی می باشد.

با توجه به مواردی که در رابطه با مزایا و معایب گلس سرامیکی بیان شد می توان به این نتیجه رسید که گلس سرامیکی انتخابی مناسب برای محافظت از صفحه گوشی شما می باشد. بسیاری از فروشندگان این محصول مزایا و معایب گلس سرامیکی را در یک گروه جای می دهند و عملا برای آن عیبی در نظر نمی گیرند اما ما برای این که اطمینان خاطر لازم را برای شما ایجاد کنیم هر دو مورد مزیت و عیب این نوع گلس ها را بیان کردیم. همان طور که می دانید گلس های سرامیکی و شیشه ای هر کدام در انواع مختلف با برند های مختلفی به بازار ارائه می شوند و این امکان را برای خریداران ایجاد می کنند که گلسی متناسب با نیاز خود را تهیه کنند. در این بین تنوع گلس های سرامیکی بیشتر از نوع شیشه ای می باشد. یکی از این موارد گلس های سرامیکی با بورد آبی می باشد که مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار گرفته است. این گلس ها در برند های محدودی ارائه می شوند که یکی از مهم ترین و شناخته ترین این برند ها، برند ag می باشد که در بازار ایران یافت می شود. این گلس همه ی مزایا و معایب گلس سرامیکی که بیان شد را دارند و مزایای آن را با شدت بیشتری می توان دید.گلس سرامیکی در دسته های گلس سرامیکی ایفون ، گلس سرامیکی سامسونگ ، گلس سرامیکی شیائومی در سایت جیتل در دو مدل گلس سرامیکی شفاف و گلس سرامیکی مات موجود می باشند.

شناخت مزایا و معایب گلس سرامیکی

 در این مطلب تمام سعی ما بر این بود تا پاسخ به این سوال که گلس سرامیکی چیست را به بهترین نحو توضیح دهیم و ما به عنوان یک مشاور این اطمینان را در رابطه با مزایا و معایب گلس سرامیکی به شما می دهیم که معایب آن در قیاس با مزایای آن قابل چشم پوشی می باشد و پیشنهاد می شود اگر می خواهید خریدی مطمئن انجام دهید این نوع گلس را انتخاب کنید. در رابطه با فروش گلس های سرامیکی نمایندگی های مختلفی وجود دارد که برای خرید می توانید به آن ها مراجعه کنید. اما اگر می خواهید از گلس سرامیکی بورد آبی با برند ag استفاده کنید باید گفت تنها نمایندگی انحصاری که در بازار ایران، به فروش این محصول می پردازد سایت جیتل می باشد و سایت هایی که محصولات مشابه را با نام این محصول به فروش می رسانند کاری جز استفاده ابزاری از نام این محصول نمی کنند. بنابراین برای خرید گلس های ag حتما به سایت جیبتو مراجعه کنید.

ارسال نظر